Monday, May 21, 2012

MY LAPTOP ;)

Heyy guys.. hari ni nak cerita pasal laptop baru aku lah. Well, laptop ni dah nak dekat sebulan dah aku pakai.. nak post pasal laptop aku ni.. tapi tak kesampaian.. Actually, laptop ni aku beli dekat mak cik saudara aku(kebetulan dia kerja dekat kedai komputer) so aku pun ada tnya dia pasal laptop ni.. so aku decide nak bli.. first thought mmg ingt nak beli netbook, tapi aku nak main game jugak.. so aku beli la laptop ni.. Laptop ni berjenama acer(jerr) .. worth 1999 hengget! Tempoh simpanan adalah selama 2 bulan.. Seperti yg korang tahu.. gaji aku tak banyak.. ni pun ada mak aku topup ratusan ringgit.. at least 90% of it duit aku..BANGGA siott! Laptop sendiri.. Hopefully aku dapat jaga dengan baik.. and slain aku nk guna laptp utk main game.. aku akan guna laptop ni untuk belajar.. :) InsyaAllah.. Thats all for tonight.. niehh ada sikit gambar laptop aku..(from google) ..
P/S :Colour gold tuh.. woot woot!

No comments:

Post a Comment