Sunday, October 30, 2011

Human is a FREAK!

Heyy, harini 1st thing yang aku nak cerita ialah pasal sorg manusia yang bajet tahu tapi tak tahu apa2.. Kalau tak tahu speak up laa! tak payah nak bajet tahu sangat lah! Cerita nie punn berlaku kat FRIM. Aish.. aku malas nak cerita pjg2.. plus, malas nak ungkit sangat.. cerita dah lalu(beberapa jam yang lalu -.-) . Okay, 2nd thing is tadikan aku pergi FRIM, kat situ ada sungai.. So, my akak,alipp and mama(with her husband of course) pergilah mandi-manda.. Dlm2 tgh mandi tuhh aku teringat yg aku ada suruh Man Yee.. bawa balik batu sungai utk Kim bile die pergi b.belacan nanti(tlg kirimkan jer,yela die rajin pergi B.B) So, mse tgh mandi tuh aku pun carilah batu yang sesuai utk jadikan tempat basking Kim uhh and aku jumpa banyaklah jugak..Takk lupa jugak Gil aku, aku jumpa kayu kecil cantiklah jugakk..(Gil happy kot dpt bende tuh :D) Next pulak.. Kim, mmg at first dia tak biasalah nmpk batu2 tuh kan.. So, malas nak cerita pjg2 tgk picture lagi bagus.. :P


-This is Kim new tank decoration, with batu besar for basking and square medium size rock for ramp(untuk die tidurlah lebih kurang, sbb air tinggi..nanti lemas pulak. )

P/S : That's all for today, hopefully tomorrow will be a great day and hopefully aku akan rajin untuk study amin~

No comments:

Post a Comment