Saturday, October 29, 2011

Betulkah?

Heyy, ni aku nak cerita sikit pasal my mom.. Aku tak tahulah asal lately die baik sikit. Yelaa.. tetibe bg phone baru(even though handphone second hand) . Cerita die begini, Minggu deepavali aku mmg terkenal dengan tukar pengambil adik. Yelaa, adik aku ade exam dekat sekolah agama dia and sekolah kebangsaan die pulak cuti dah.. so aku lah kene ambil die pukul 11.30 -.- ANNOYING siot.. tapi aku buat juga :D . haritu lepas deepavali adik aku exam lagi, aku dahlah penat mak aku pulak pakse2 suruh ambil. Call2 aku mse tgh tido(mak aku keje). Siap cakap, ''nanti mama bagi handphone sony yerr'' Aku time tuh dengan maimai yehh aku pun cakap ''sony apa?'' HAHAHAH!! Bile diingatkan balik lawak lah jugak yelaa sbb aku dah lama pakai enset xde color kan tibe2 dengar pekataan sony.. AHAHAH! After that, aku terus ambil adik aku dengan tak mandinye... aku cume pkai deodorant and perfume(first time in my life kot keluar tak mandi) naik teksi pulak tuhh.. :D So, akhirnya.. aku dapat jugak handphone sony ericsson tuh yang aku tahu asal usul bekas tuan dia..(mak aku tak cerita kot -.-'' ntahlah) walaubagaimanapun enset tu dlm keadaan baru lagi.. :)

P/S : Thank you mama for the phone..


- Hahh! nie lah phone dia(gambr dari google jer, malas nk upload.) Ini jeni Sony Ericsson J105i :) -

No comments:

Post a Comment