Tuesday, October 4, 2011

Dah jumpa jalan penyelesaian.

Heyy.. hah! aku dah jumpa jalan penyelesaian untuk Kim(kurakura) aku tuh bila dah besar nanti. Iaitu aku akan beli kotak plastik yang biasanya orang buat letak barang tak guna yang besar. AKu jumpa kt the store.. Harga rm65. So,kene saving lah nie.. hehehe! Lambat lagi.. Lega rasanya bila dapat tahu aku tak payah lepaskan kim aku ni bile dia dah besar.. yang tggal hanya macam mana nak bg dia mkn jer.. Dah bagi sayur lettuce n carrot tapi dua2 tak makan. Isi ikan nak pulak. -.-'' Xpe2.. nasib baik ciktom ada.. Ciktom?? Hehehe ciktom tuh sebuah laman web/blog yang ada entri pasal kura2 sbb dia pon ada bela.. so semua pertanyaan aku tanya dia. mmg membantulah. So,thats all for today..


P/S : Untuk website ciktom boleh layari http://ciktom.com . Macam2 entri dia buat,resepi,tips dan macam macamlah.

2 comments: