Friday, October 7, 2011

Cerita Di Malam Hari :)

Cerita bermula bila tadi,aku tgh lapar. So,aku grab something to eat that is mangga,kuah rojak with kacang and nasi with sambal ikan bili :9 . Sebelum aku grab that food,aku pergi tengok Kim aku sbb dia buat bisingkan main sepak2 batu pulak. Aku marah la dia cakap pergi tidur dia xnak. Then aku grab that food,ambil kerusi extra letak makanan n dah2 hampir x muat dah kerusi tuh. Kemudian aku nmpak Kim aku jenguk dengan leher dia macam unta dah aku tgk time tuh. Aku pun makan la depan dia,siap buat bunyi 'mmmmm...' lagi.. dia pun telan air liur pastu tercari-cari makanan nk mkn n pastu die tgk jer aku mkn.. haha.. masa tgk syok2 makan,tibe mse nk letak makanan mangkuk yang berisi nasi jatuh -.-'' thank god mangkuk tu plastik kalau kaca pergh T.T BILIK AKU!! then aku basuh n aku tgk Kim,dengan mata sepet dia dah macam gelak dalm hati tau tak. Mesti dia kata ''tulah,makan depan orang lagi -.-'' hahahaha~ Then aku kemas2,ada pulak kesan sambal dekat karpet tuh -.-'' . Aku apa lagi cepat2 ambil Febrezz hehehe.. Tamat sudah story. Moral of the story,next time ajak Kim tu makan sekali. :9

P/S : Thank you my buddy, you gives me lesson tonight :)

No comments:

Post a Comment