Sunday, September 11, 2011

What a FUCK night


Hmm! Korang bacalah comment tuh sendiri. Comment tu di'comment' atas post lagu baru UKiss - Neverland(Korean Songs) Macam sial~ Nak gurau ada batas. Yerr aku marah. Nak bahan orang pon bahanlah bende yang korang bagus. Nie nak cerita pasal agama depan aku?! Ye,aku tak alim,aku tak sembahyang penuh and kadang2 tak langsung. At least aku sedar diri aku,kalau korang? no offense la kan, korang sembahyang pon tak penuh. Nak cerita pasal AGAMA? Apalah hamba Allah nie.. Tak ada kesedaran langsung. Semoga diorang sedar diri. Amin~

Lagi satu aku marah sangat. Mak aku baru balik Johor ada SAPE kahwin entahlah,tak ambik port. Sebelum pergi mak aku cakp diorg akan balik pagi. So, okay.. tghari td mak aku bagitau dorang dekat Hospital melawat ORANG. Jadi aku masaklah taktoritang(Spicy chicken stew) buat second time. Pastu mak aku balik. Without asking me,mak aku terus buang. Aku cakap.. aish.. Beristifar jelah aku time tuh.. Aku lapar kot. :(

P/S : Serious aku sakit hati kat diorang dua tuh and a bit terasa kat mak aku yang tak tanya aku pasal makanan tuh. :(

No comments:

Post a Comment