Sunday, September 25, 2011

Two more papers.


Heyy.. Tinggal lagi dua paper trial sebelum start cuti PMR. HAHAHA! Laju jer cuti PMR.. cuti-cuti jugak.. Study kenelah jugak. So,my last trial papers ialah Geography and ICT. Geography pada 26 nie and ICT pada 28 nie.. Hmm.. Harap2 aku dapat jawab kedua dua paper tu. Risau jugaklah. Takut pening kepala. Macam sains hari tu -.-'' Anyway, I will try my best. Lagi lagi ICT, ingat nak target A lah. InsyaAllah.. :) Haritu mid-year dah B, A lah pulak. HAHA! Bragging nampak.. Heee~~~ Self confident maaa.. Okay la.. See you guys next week. Kalau lah lappy nie balik K.L. -.- Okay okay .. bye bye.. Oh yeah.. berita terkini, Kim si kura kura aku tuh.. boleh dia nak keluar dari bekas dia.. Dah keluar dah pon.. Maybe sbb banyak sangat batu and sbb tu dia boleh panjat. Jadi aku telah pon kurangkan batu sebanyak 90%. HAHA! and Kim aku dah start makan sayur. Baguslah.. Tak payah aku risau lagi.. :)

P/S : Rinde pulak kat ADIK Qaira aku tuh.. Semalam tak puas menggomol dia.. HAHA! Hope youre fine my little sister.. :) From your lovely,handsome,comel abang xD

No comments:

Post a Comment