Saturday, July 21, 2012

Shopping-shopping IPTS


Hahahahaha! Title post tak boleh belahh! Yeahh.. post kali ni pasal aku shopping untuk persediaan memasuk IPTS.  Tapia pa apa pun aku nak ucapkan selamat berpuasa kepada seluruh umat Islam di dunia. Semoga kita menjadi umat Islam yang lebih baik. Okay, hari tu.. dalam tgh2 ambil results medical check up with my friend, aku sempatlah jugak ajak dia pergi Axis Atrium. Tujuan dtg nak survey beg tapi sebaliknya pulak. Yelahh, aku fikir dua kali kot nak beli ke taknak.. Aku dah la malas sikit nak keluar kalau suruh mak aku.. lagi la.. mesti dia suruh beli sendiri punya. So, in the end of the day.. aku beli jugak. 1 beg worth 45ringgit(After nego) its 49ringgit actually. Susah jugak nak nego(cehh! Padahal tggu tuan kedai tu hahhh.. sbb dia xde,mse nak beli so kene tggu 15minit dekat kerusi urut Gintell -.- ) . As a result aku beli 1bag,1psg selipar dan handsfree..hihihihi!! Handsfree nix de dlm list pun sbnarnye.. tapi disebabkan rege dia yg bernila RM5! Aku beli la.. hehehehe…Okay la..thats all.. enjoy the picture.. muehehehe!
Bag and Handsfree :)

Selipar 10hengget :D

P/S : Thank you so much to Adilah Nordin sebab tiga hari berturut-turut teman aku ulang-alik dekat Pantai Hospital and to Zakey , sorry la yer gua pinjam lu punya GADIS tiga hari berturut-turut. Kami tak suka sesame sendiri jangan risau gua benci dia kot. HAHAHAHAHA! Okay cukuplah bajet gangster dengan Zakey ni.. Thanks too Zakey too for your understanding :)

No comments:

Post a Comment