Sunday, October 9, 2011

BBF(Best Buddy Forever)

Haa.. lambat pulak aku post entri hari ni. Ini semua gara2 aku pergi baca Forum ttg RES(Red Eared Slider) tuh yang post kat dlm forum tuh dah bertahun2.. Tapi sekarang tak aktif lagi aku,aku try tanya. Tgklah macam mana,berbalas ke tidak. Okay,aku nak cerita yg ptg td(bru bgun) -.- aku rse mcm tension sngt. Tak tahulah kenapa,maybe effecct tido lmbt kot. So,aku bgun mandi.. then aku buat rutin hujung minggu aku iaitu basuh bekas Kim and bagi die makan. Bile aku tgk die jer.. aku rasa relaxx jer hilang semua tension2 aku. Aishh.. terharu aku. HAHAHA! Mmg bersyukurlah dpt bela Kim nie.. harap aku dpt bela die sampai besar. :) Mmg sayang gila larh*bak kata man yee*. Mestilah! Makanan yg aku bg ialah udang kering yg di ptg2 jadi cebisan. Taknak bg besar2(walaupun udang kering kecik) takot die tercekik plus aku rendam dulu bg udang kering tuh lembut sikit. Tapi yg aku peliknya,die still lari/meronta-ronta bile aku pgg mybe sbb dia x suka,tapi masa makan nak pulak die duduk diam*yela,sbb aku asingkan tmpt mkn die* So, mmg happy la ada Kim disisi! Orang pandang dipandang balik. Tak takut langsung. :D Kim aku pun ada basking jugak,tapi letak dlm bekas lagi stu*paksa die basking* Takut die x shiat pulak kalau die tak basking,but so far so good,sbb time basking jer di duduk diam macam menikmati masa basking tuh. Huhuhu!!

P/S : Sorry xde gambar,camera xde battery,my sis bwak pergi Johor. Aisshh.. Next time lah yer.. :)

No comments:

Post a Comment